×

Warning

Joomla\CMS\Filesystem\Folder::create: Could not create folder.Path: /www/hosting/dexnet.cz/www/t3-assets

Vzdálená podpora

Program TeamViewer je určený pro přímé připojení na Váš počítač. Po kliknutí na odkaz níže uložte soubor a následně jej otevřete. Poté nám sdělíte Vaše ID a heslo a my se vzdáleně připojíme k Vašemu počítači.

teamviewer Zde stáhnete program pro vzdálenou pomoc na vašem PC.

 

Nejčastější otázky a odpovědi

 

{slider=Jak změřím rychlost připojení?}

Měření je možné provést na stránkách: www.speedtest.net nebo na našich stránkách v sekci Podpora/Test rychlosti

Pro přesné měření je nutné připojit počítač, notebook či jiné zařízení kabelem a odpojit veškerá další zařízení. Pokud tak neučiníte mohlo by dojít ke zkreslení výsledků měření způsobené omezením propustnosti lokální Wi-Fi nebo datovým tokem na jiná zařízení.


{/slider}

{slider=Je u připojení stálá rychlost?}

Na tarify pro domácnost je aplikovaná agregace což může způsobit pokles rychlosti v daný okamžik v případě, že je přípojka vytížena více uživateli najednou. Agregace u připojení pro domácnosti v naší síti je 1:4. Pravděpodobnost ale není moc velká a proto se agregace běžně používá u všech poskytovatelů internetu

{/slider}

{slider=Co dělat, když interntové připojení nefunguje}

Jako první věc doporučeujem restartovat váš router - vytažením černého napájecího kabelu. Restartováním si router načte nové parametry a připojení by mohlo začít fungovat. Nepokoušejte se mačkat na tlačítko reset, obvykle dojde k vymazání konfigurace zařízení a je nutný zásah našeho technika. 

Pokud restartování routeru nepomůže, neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle 605 219 566 nebo na emailu This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.. Pokusíme se problém co nejrychleji vyřešit.

{/slider}


{slider=Jaké je nastavení odchozí pošty SMTP}

V případě, že pro posílání pošty používáte aplikaci v počítači nebo v mobilní zařízení, budete potřebovat při konfiguraci poštovního účtu znát tzv.
SMTP server pro odchozí poštu. SMTP server je zpravidla poskytován Vaším poskytovatelem internetového připojení.

Adresa SMTP serveru: mail.dexnet.cz

port: 25
autorizace: bez ověřování, bez zabezpečení

{/slider}
{slider=Jaké je nastavení příchozí pošty POP3/IMAP}

Pokud na našem webovém serveru provozujete webhosting a máte založenou e-mailovou schránku, budete potřebovat při konfiguraci poštovního účtu v počítači nebo mobilním zařízení POP3 nebo IMAP server. Uživatelské jméno a heslo jste obdrželi po založení e-mailové schránky.

Adresa POP3 a IMAP serveru:   mail.dexnet.cz
port: 995
zabezpečení: ssl
autorizace: váš email ve formátu vašejméno@vašedoména.cz. Heslo k emailové schránce jste obdrželi emailem při zakládáví vaší emailové schránky


{/slider}

{slider=Jaká je výpovědní doba u Vašich smluv}

V případě smlouvy na dobu neurčitou můžete smlouvu vypovědět kdykoliv bez udání důvodu a výpovědní lhůta je 1 kalendářní měsíc. Výpověď smlouvy není sankcionována žádným poplatkem.


{/slider}

{slider=Jakým způsobem platím za službu}

Můžete platit bankovním převodem na náš účet 169 256 7001/5500 s uvedením variabilního symbolu, kterým je číslo Vaší smlouvy. Variabilní symbol a částka je tedy každý měsíc stejná, můžete si tedy nastavit trvalý příkaz k úhradě, a do vždy na začátku měsíce.


{/slider}